همشهری آنلاین: اجرای ‪ 77.3‬درصد مصوبات دور نخست سفرهای استانی هیات وزیران در خصوص بخش کشاورزی تاکنون به پایان رسیده است.

محمدرضا اسکندری ، وزیر کشاورزی با بیان این مطلب گفت: مجموع مصوبات دور نخست سفرهای استانی هیات وزیران را درخصوص بخش کشاورزی، ‪۲۹۹‬ مصوبه اعلام کرد و از این تعداد مصوبه، تاکنون کارهای اجرایی ‪۲۳۱‬ مصوبه پیش‌بینی شده و خاتمه یافته است.

به گفته وی، اجرای ‪ ۶۸‬مصوبه (‪22.7‬درصد مجموع مصوبات مرتبط) نیز در حال پیگیری است.

اسکندری ادامه داد: از میان استان‌هایی که سفرهای هیات وزیران به آنها صورت گرفته است، استان‌های سمنان و گیلان با ‪ ۲۱‬مصوبه بیشترین مصوبه مرتبط با وزارت جهاد کشاورزی و استان لرستان با چهار مصوبه کمترین مصوبه مرتبط با این وزارتخانه را به خود اختصاص داده‌اند.

وی تصریح کرد: در استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، قم، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و هرمزگان ‪ ۱۰۰‬درصد مصوبات خاتمه یافته است، ضمن آنکه استان تهران با ‪ 92.3‬درصد، استان همدان با ‪ 90.9‬درصد و استان سیستان و بلوچستان با ‪ ۹۰‬درصد در زمینه اجرایی کردن مصوبات استانی، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی گفت: استان‌های سمنان، اصفهان و خوزستان به ترتیب با اجرای ‪ ۵۰ ، 4.9‬و ‪ 57.1‬درصد از مصوبات، کمترین پیشرفت را در اجرای مصوبه‌های مرتبط داشته‌اند.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین در پایان تعداد مصوبات مرتبط با بخش کشاورزی دور دوم سفرهای استانی هیات وزیران را در 4 سفر انجام شده پیش از سفر به استان خراسان رضوی، ‪ ۴۷‬مصوبه اعلام کرد و افزود: اجرای این مصوبه‌ها در دست پیگیری است.

کد خبر 48439

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز